Seinäjoen vihreät piti syyskokouksen lauantaina 25.11.2023.
Syyskokous valitsi nykyisen puheenjohtajan, Taavi Horilan, jatkokaudelle vuodeksi 2024. Hallituksen jäseninä jatkavat Laura Ala-Kokko, Laura Kivimäki, Mikko Muilu, Tuomas Ojajärvi ja Heidi Väliaho. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin Tatu Jauhiainen ja Johanna Koivisto.

Syyskokous päätti, että Seinäjoen vihreät tukee Jenni Kuistia Vaasan vaalipiirin vihreiden puheenjohtajaksi. Vaalipiirin hallitukseen Seinäjoen vihreät esittää Taavi Horilaa sekä Heidi Väliahoa.

Seinäjoen Vihreät esittää syyskokouksen kannanotossaan huolensa hallituksen suunnitelmista nostaa avoimen korkeakouluopetuksen maksuja. Etelä-Pohjanmaalla on jo nyt selkeästi vähiten korkeakoululuopiskelijoita asukasta kohden. Maakunnasta puuttuu myös oma yliopisto, joten avoimella korkeakoululla on iso rooli maakunnan koulutustason nostamiseen. Koulutuksen ja opiskelijoiden merkitys Seinäjoen kuin myös koko Etelä-Pohjanmaan elinvoimaan on kiistaton ja siksi myös korkeakoulutuksen määrät tulisi nopeasti saada alueella kasvuun. Seinäjoen vihreät näkee, että hallituksen kaavailemat toimet koulutukseen ja opiskeluun eivät edistä Seinäjoen ja Etelä-Pohjanmaan korkeakoulutettujen määrän ja elinvoiman kasvua.

Seinäjoen Vihreät ry:n hallitus vuonna 2024. Vasemmalta oikealle: Laura Kivimäki, Mikko Muilu, Taavi Horila, Heidi Väliaho, Tuomas Ojajärvi ja Tatu Jauhiainen. Kuvasta puuttuvat Laura Ala-Kokko ja Johanna Koivisto.